Monday, August 14, 2006

my life today

waaaaaa.....hari ini saya sekeluarga keluar beramai-ramai dari pagi sampai malam...serius nehh..untunglah anggota keluarga hanya berjumlah 5 orang karena jika lebih dari itu pasti mobil kami hancur dan orang-orang di sekitar terasa banyak ruang sudah dirugikan tetapi keceriaan dan kemesraan pasti akan lebih terasa...

hari ini saya nyetir mobil. macam harammmmmm..ini karena saya sudah hampir satu tahun tidak membawa mobil secara formal di highway...jika di jakarta hanya curi-curi ayam pakai mobil senior dan dibawa lari sebentar.waduhhh..parah bukan main..

hari ini hari ultah abang saya..saya nemanin dia beli hp baru yang lumayan nokia N80.

sebentar nanti sewaktu hari pagi saya akan berkencan dengan saorang ttm. saya berharap saya mempunyai script yang lumayan karena sejak akhir-akhir ni otak macam blurrr laaa..

saya dgn jujur nak isytiharkan sy ada problem ngan public skang ni..the other day i went to klcc and saw a lotta familar faces everywhere...saya jadi sgt phobia..... my mum call it sudden anti-social syndrome, i call it madness i hate KL and luv JAKARTA very much..benci ahh..hate going around tgk2 muka orang...

to so-called 'friends' and not 4getting 'good friends' dari zaman muda2 dulu sampai skang,kalo rase aku diam tu..bukan aku x igt..kekadng kalian pon x contact so aku paham masing2 busy ngan life sendiri ato mungkin buat2 busy dengan teman2 baru.wut happen to the geng donz?hurm.....

so now honestly...i'm keeping my true,gold,precious,diamond,lifetime friends close..i think everyone should do the same thing also....apalah guna phonebook henpon peno...apalah guna list dalam frenster beratus.....nak cari kawan nangis skang susah...yang besepah yang time happy pastu hilang je..

cor 1 : tlg jgn emo
cor 2 : bukan emo tapi that's life...c'est la vie

uikss..macam banana plak ada C1 and C2...

No comments: