Sunday, August 27, 2006

shopping and shopping and more shopping

Its been a few days since i last updated my blog...

lemme see...yesterday kuar ngan naz and got myself a new friend terri aka ming2..great hangin out with them for hald a day..lepak pon kat rumah tumpangan kat area subang yang havoc giler but i pon seb baek tak jadi giler skali

today kuar to my first 'jejak kaki' to midval after 1 year tu pon pasal nak beli digicam and got myself a cool kodak punyer camera...giler batal niat nak beli canon ixus gara2 ada abg kiut yang promote (but the camera wuz better than canon anyway)..pastu jumpa TTM terbaru n lepak kat food junction n berbual....huhu...life's good

so balik ni i repaired my laptop, bought myself a new 3 in 1 printer, and digital camera...yang terbatal niat adalah nak beli jam guess idaman and ipod which i have to wait coz if i buy them all now i confirm akan makan pasir (yes,not indomie) balik jakarta nanti.

i sure gonna miss home lepas balik ni nanti...sayang giler kat my family and since i balik jarang2 ni saya sangat dimanjakan..huhu..best best...

i miss my gooood childhood fren AHMAD FARIZ AZHAR tapi ko plak bebuat bz blasah kan but anyway i still keep my fingers crossed, i hope i can see u or we'll hafta wait aother 1 year baru nak jumpa..sob sob

im ready for a fresh start this semester...semoga saya bersemangat dan buat lebih baik hanya untuk Pencipta...

No comments: